MyCoplasma Pneumoniae hè un Microorganisimu chì hè intermediu trà i batteri è i virus; Ùn hà un muru di a celella, ma hà un membranu di a CELLula, è pò ripruduce l'autonomuente o Invadita è parassita in e cellule ospiti. U Genimu di MyCoplatma Pneumoniae hè chjucu, cù solu circa 1.000 geni. MyCoplasma pneumellama hè assai mutabile è pò adattà à diversi ambienti è ospiti per via di ricumande genetica o mutazione. MyCoplasma pneumellama hè principalmente cuntrullata da l'usu di Macrolide Antibiotica, Assicurzi per a Azitromia, ClarritomynCinines o Quilloloni Pudenta usati
Recentemente, a Cummissione di a Salute Naziunale hà una cunferenza di stampa in a prevenzione è u cuntrollu di e malatie respiratorii è e misure preventemente di a China è risponde à i media. À a cunferenza, esperti hà dettu chì in presente, China hè intrente in e malatie respiratorie, è una varietà di e malatie respiratoriu sò interrettiate, possendu una minaccia à a salute di e persone. E malatie respiratorii riferenu à l'inflamazione di a membrana mucosa causata da l'infezione respiratorja o altri fattori, principalmente respirati di traccia respiratoria, pneumonia, asma è cusì. Sicondu a dati di monitori di a Cummissione Naziunale di Sala Naziunale, i patoghe di e malatie respiratori in Chine sò principalmente duminati in esempioni vidianu, perchè ci hè ancu ROSTROVORI chì facenu i freti cumuni in i zitelli di 1-4 anni; In a pupulazione di e persone Aged'anni di i 15-14 anni è Adenovirus facenu Frive cumuni anu un gruppu cumunu, cumuna chì causa chì u conte friddu per una cerculazione friddu per una ceramità friddu di a certa proporzione; In u gruppu 15-59 età di età, rhinova, i neocoronuvuli ponu esse vistu; È in l'60 Corpulu di età, ci sò grandi proporzioni di u parapneumanu umanu è Coronavirus cumunu.
I virus di l'influenza sò virus rna pusitivi, chì venenu in trè tippi, scrivite u tippu C. A griddu un viruse anu un altu gradu di mutazione è pò guidà à l'influenza pandemici. U Genimu di u Tirus di Infruittia composti da ottu segmenti, ognunu cudi unu o più phteins. L'influenza, viranu virus in dui modi principali, unu hè una derivazione antigenicu, in quale puntu a mutazioni accadu in i genesi antigeni, risultendu à l'emagglantidinin (a) è neuraminimasa (a so) nantu à a superficia di u virus; l'altru hè riarrangimentu antigenicu, in quale infezzione simultanea di e difetti sfarenti di virus di influenza in a stessa cellulare porta à ricumdenti gene virali. I virulu di l'influenza sò principalmente gestiti da l'usu di l'inibuti neuraminidi, cum'è Oseltamivir è Zanamuirir, è in i pazienti malu malati, terapia è trattamentu semplice di cumplicità è trattamentu di cumplicità è trattamentu
Neocoronavirus hè un eluru pusitivu privatu di rna apparentemente appartenente à a famiglia di Coronaviridae, chì hà quattru sottovamilie, chjamate α, Β, γ, è β. Subfamilies α è Β primamente infettate i mammiali, mentre sottfamilie γ è δ principalmente infettate uccelli. U genome di u Neocoronavianu cun un sonu di lettura aperta Un 16 di Lettura non Strutturale è 7. MEMBRATTURICIN (s), HEMBLUTERIN (s) Hemarphrotein (n) è enzyme proteine (n). Mutivazione di i neocoronuvuli sò principalmente dovutu à errori in a replicazione virale di geni esogenu in trasmissione virali è immunumenità è immunumenità è immunumenità è immune scade. I neocororaviu sò gasghji principalmente per l'usu di droghe antiviri cum'è Lopinavir, a terapia è u trattamentu severu, sintomentazioni

I modi principali di cuntrullà e malatie respiratori sò a seguente:
Vaccinazione. I vaccini sò i mezi più efficaci di impedisce e malatie infizziose è ponu stimulà u corpu per pruduce l'immunità contru i patogeni. À u presente, a Cina hà una visade di i vaccini per a respiratoriu, a nova Vacca di e scogli, etc. Hè cunsigliatu chì e persone elettu, soprattuttu i anziani, pazienti cù sottostantemente malatie, zitelli è altre pupulazioni chjave.
Mantene una bona abitudina di igiene persunale. E malatie respiratoria sò sparghje principarmenti da go torelli è cuntattu per minacciate e mani regulariose, copre u tissu, è micca di spittacà, è micca utensili.
Evitate e zone folla è povere ventilate. I posti affollati è pocu ventilati sò ambienti di risicu altu per e malatie respiratoriu è sò propensi à a scusa di i patogeni. Dunque, hè impurtante di minimi visite à sti lochi, è sè duvete andà, vedi una maschera è mantene una certa distanza suciale per evità cuntatti cun l'altri.
Rinfurzà a resistenza di u corpu. A resistenza di u corpu hè a prima linea di difesa contru i patogeni. Hè impurtante di migliurà l'immunità di u corpu è riduce u risicu di infezione à traversu una dieta sensibile, eserciziu moderatu, un sonnu adattu, è un bonu statu di mente.
Attenti à mantene caldu. A temperatura invernale sò bassa è credulazione pò purtà à una calata in a funzione immune di a mucosa respiratoria, a fattu più di i percorsu per invadica. Dunque, attente per guardà u calore, vule u vestitu adattatu, evitate di u friddu è a griglia, adattazzà, è l'umidità interni è mantene in casa.
Cercà attenzione medica puntuale. Sì i sintomi di e malatie respiratori cum'è febbre, tosse, mal di respirazione accaduta, duvete andà à una malatia o trattà a malatia, è ùn pigliate micca a medicazione nantu à a vostra propria o Ritardu à circà l'attenzione medica. À listessa tempu, duvete informà verità u vostru duttore di a vostra storia epsideriologica è cuparà cun ellu o coperà l'investe ePideJologiche per prevene a spedizione.
Tempu post: Dec-15-2023