Mycoplasma pneumoniae hè un microorganismu chì hè intermediatu trà bacteria è virus; ùn hà micca un muru di cellula, ma hà una membrana cellulare, è pò ripruduce in modu autonomu o invade è parasita in e cellule di l'ospiti. U genoma di Mycoplasma pneumoniae hè chjucu, cù solu circa 1000 geni. Mycoplasma pneumoniae hè altamente mutabile è pò adattà à diversi ambienti è ospiti per via di recombinazione genetica o mutazione. Mycoplasma pneumoniae hè principarmenti cuntrullata da l'usu di l'antibiotici macrolidi, cum'è azitromicina, eritromicina, claritromicina, etc. Per i pazienti chì sò resistenti à sti droghe, ponu esse utilizati tetracyclines o quinolone più recenti.
Ricertamenti, a Cummissione Naziunale di Salute hà tenutu una cunferenza di stampa nantu à a prevenzione è u cuntrollu di e malatie respiratorii in l'invernu, introducendu a prevalenza di e malatie respiratorie è e misure preventive in l'invernu in Cina, è risponde à e dumande da i media. À a cunferenza, i sperti anu dettu chì attualmente, a Cina hè entrata in a stagione di alta incidenza di malatie respiratorii, è una varietà di malatie respiratorie sò intrecciate è sovrapposte, chì ponenu una minaccia per a salute di e persone. E malatie respiratorii si riferiscenu à a inflamazioni di a mucosa di e vie respiratorie causata da l'infezzione patogena o altri fattori, principarmenti cumpresi l'infezzione di e vie respiratorie superiore, a pneumonia, a bronchite, l'asma è cusì. Sicondu i dati di monitoraghju di a Cummissione Naziunale di Salute è Salute, i patogeni di e malatie respiratorii in Cina sò principarmenti duminati da i virus di l'influenza, in più di a distribuzione di altri patogeni in diversi gruppi di età, per esempiu, ci sò ancu rinovirus chì causanu friddi cumuni. in i zitelli di 1-4 anni; in a pupulazione di e persone di età 5-14 anni, infizzioni Mycoplasma è adenovirus chì causanu friddi cumuni anu un In u gruppu d'età 5-14, infizzioni Mycoplasma è adenoviruses chì causanu u friddu cumuni cuntanu una certa proporzione di a pupulazione; in u gruppu di età 15-59, i rinovirus è i neocoronaviruses ponu esse vistu; è in u gruppu d'età 60+, ci sò grandi proporzioni di parapneumovirus umanu è coronavirus cumuni.
I virus di l'influenza sò virus RNA di filamentu pusitivu, chì venenu in trè tippi, u tipu A, u tipu B è u tipu C. I virus di l'influenza A anu un altu gradu di mutabilità è ponu purtà à pandemie di gripe. U genoma di u virus di l'influenza hè custituitu di ottu segmenti, ognunu di i quali codifica una o più proteini. I virus di l'influenza mutate in dui modi principali, unu hè a deriva antigénica, in quale mutazioni puntuali si trovanu in i geni virali, chì risultatu in cambiamenti antigenici in hemagglutinin (HA) è neuraminidase (NA) nantu à a superficia di u virus; l'altru hè un rearrangiamentu antigenicu, in quale l'infezzione simultanea di diversi sottotipi di virus di l'influenza in a listessa cellula d'ospiti porta à a recombinazione di segmenti di geni virali, risultatu in a furmazione di novi sottotipi. I virus di l'influenza sò principarmenti gestiti da l'usu di l'inhibitori di neuraminidase, cum'è l'oseltamivir è u zanamivir, è in i malati severi, a terapia di supportu sintomaticu è u trattamentu di cumplicazioni sò ancu necessarii.
Le néocoronavirus est un virus à ARN monocaténaire à sens positif appartenant à la famille des Coronaviridae, qui possède quatre sous-familles, à savoir α, β, γ et δ. Les sous-familles α et β infectent principalement les mammifères, tandis que les sous-familles γ et δ infectent principalement les oiseaux. U genoma di neocoronavirus hè custituitu da una longa cornice di lettura aperta chì codifica per 16 proteine non strutturali è quattru proteine strutturali, vale à dì proteina di membrana (M), hemaglutinina (S), nucleoproteina (N) è proteina enzimatica (E). Mutazioni di Neocoronaviruses sò principalmente dovute à errori in a replicazione virali o l'inserzione di geni esogeni, chì portanu à cambiamenti in sequenze di geni virali, chì afectanu a trasmissibilità virali, a patogenicità è a capacità di scappamentu immune. I neocoronavirus sò gestiti principarmenti da l'usu di droghe antivirali cum'è ridecivir è lopinavir / ritonavir, è in i casi severi, a terapia di supportu sintomaticu è u trattamentu di cumplicazioni sò ancu necessarii.
I modi principali di cuntrullà e malatie respiratorii sò i seguenti:
Vaccinazione. I vaccini sò i mezi più efficaci di prevenzione di e malatie infizziosi è ponu stimulà u corpu per pruduce l'immunità contra i patogeni. Attualmente, a Cina hà una varietà di vaccini per e malatie respiratorii, cum'è a vacuna di l'influenza, a nova vaccina di a corona, a vacuna pneumococca, a vacuna pertussis, etc. Hè ricumandemu chì e persone eligibili si vaccinate in tempu puntuale, in particulare l'anziani, i malati cù sottostanti. malatie, zitelli è altre populazioni chjave.
Mantene boni abitudini di igiene persunale. E malatie respiratorii sò sparse principarmenti da gocce è cuntattu, per quessa, hè impurtante per minimizzà a diffusione di i patogeni lavando e mani regularmente, copre a bocca è u nasu cù un tissutu o u coddu quandu tosse o starnute, senza sputà, è micca sparte utensili.
Evite spazii affollati è pocu ventilati. Lochi affollati è pocu ventilati sò ambienti d'altu risicu per e malatie respiratorii è sò propensi à infezzione incruciata di patogeni. Per quessa, hè impurtante di minimizzà e visite in questi lochi, è se duvete andà, portà una maschera è mantene una certa distanza suciale per evità un cuntattu strettu cù l'altri.
Aumentà a resistenza di u corpu. A resistenza di u corpu hè a prima linea di difesa contru i patogeni. Hè impurtante di migliurà l'immunità di u corpu è riduce u risicu di l'infezzione per mezu di una dieta sensibule, eserciziu moderatu, sonnu adattatu è un bonu statu di mente.
Prestate attenzione à mantene u calore. A temperatura di l'inguernu hè bassu, è l'estimulazione fridda pò purtà à una diminuzione di a funzione immune di a mucosa respiratoria, chì facilita l'invasione di i patogeni. Dunque, fate attenzione à mantene u caldu, portate vestiti adattati, evite u friddu è a gripe, l'aghjustamentu puntuale di a temperatura interna è l'umidità, è mantene a ventilazione interna.
Cercà l'assistenza medica puntuale. Sì i sintomi di e malatie respiratorii, cum'è a frebba, a tosse, u mal di gola è a difficultà à respira, duvete andà in una istituzione medica regulare in u tempu, diagnosticate è trattà a malatia secondu l'urdinamentu di u duttore, è ùn pigliate micca medicazione per sè stessu o. ritardu di circà l'assistenza medica. À u listessu tempu, duvete veramente informà u vostru duttore di a vostra storia epidemiologica è di esposizione, è cooperate cun ellu in investigazioni epidemiulogichi è dispusizioni epidemiulogichi per prevene a diffusione di a malatia.
Tempu di post: Dec-15-2023