Oghje, una varietà di pulitori è disinfettanti nantu à u mercatu emergenu in un flussu infinitu, è entranu constantemente in e nostre case è diventanu necessità quotidiane indispensabili per e persone. Tuttavia, vedemu ancu spessu rapporti di i media chì incidenti di avvelenamentu in casa sò accaduti spessu per l'usu impropriu di detergenti è disinfettanti. Dunque, cumu utilizà i pulitori di a casa è i disinfettanti currettamente hè in relazione cù i prublemi di salute di e persone.
Ricertamenti, assai persone ùn sanu micca assai di e caratteristiche di i disinfettanti èPulitore disinfettante Go-touch da 1000 mlè cumu aduprà. Per evitari danni à e persone o l'ogetti causati da l'usu impropriu di disinfettanti, duvemu cunnosce alcuni disinfettanti è disinfettanti cumuni.
I surfactants più utilizati in a famiglia sò divisi in surfactants cationici, surfactants anionici è cusì. Xinjieermin, conditioners, softeners tissuti, etc appartenenu à surfactants cationic, è detergenti, detergenti, saponi, etc appartene à surfactants anionic. Quandu s'utilice surfactants, ùn deve esse usatu in cumminazzioni, perchè a cumminazzioni di surfactants cationici è surfactants anionicu ùn solu pruduce resistenza, ma ancu riduce l'effettu di disinfezione.
U dannu à i disinfettanti spray è l'agenti di pulizia ùn deve esse micca sottovalutatu, perchè da un puntu di vista chimicu, i cumpunenti chimichi di tali prudutti chimichi sò cumplessi, cum'è l'usu indiscriminatu, l'abusu è l'usu incruciatu, chì ponu pruduce alcune reazzioni chimichi imprevisible. è contamina l'ambiente.
Da a perspettiva di a fisiologia umana, a maiò parte di e fragrances sintetizzate artificialmente cuntenenu sustanzi volatili, è u so dannu à l'organi umani, in particulare l'estimulazione di u sistema respiratorju, hè sempre più esposta. Quandu a dimensione di particella di a nebbia aerosol hè 5 microns, pò esse inalata in l'alveoli, causendu inflammazioni.
E persone cù allergii ponu facilmente guidà à rinitis allergique, asma, urticaria è altre malatie allergii.
Inoltre, u sapone di i piatti hè solu un surfactant, è dopu l'usu, pò aiutà solu per lavà i batteri, micca tumbà. À u cuntrariu, hè ancu facilmente contaminatu da i battìri, è certi battìri utilizanu ancu detergenti com'è una basa nutriente per accelerà a so ripruduzzione. Studienti giapponesi pertinenti anu testatu ripetutamente i batteri in detergenti liquidi utilizati da famiglie ordinarie è cumpagnie alimentari. Hè surprisante chì più di 1 milione di battìri sò stati rilevati in una media di detergenti senza apertura per millilitru.
Tempu di posta: 24-Jan-2022